Konsumerism (inglise consumerism) on pärast II maailmasõda elanikkonna rikkuse kasvu ja reklaamitööstuse ning uue kommunikatsioonitehnoloogia arengu tagajärjel tekkinud vajaduste loomisele (ergutamisele) ja rahuldamisele rajatud subkultuur kus ei tarbita vajaduse tõttu, vaid tarbimise enda ja sellega seotud sotsiaalsete hüvede pärast.

Ise olen püüdnud vältida reklaamiohvriks sattumast, kuid ikka ja jälle komistan selle otsa ja ostan just reklaamitut. Tundub ju ahvatlev ja enamus ostab. Olen näinud kuidas jookstakse poes riiulite vahel, reklaamleht soodustoodetega näpus. Küsitakse müüjate käest kus asub, et jumala eest ilma ei jääks. Ühiskond ja majanduslik olukord mängivad päris suurt rolli.
Tarbime mõistlikult ja ärme laseme endile ette öelda, mis meile on parim.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar